.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانش‌‌آموزان در ساري مدير مدارس شدند

مدير آموزش و پرورش ناحيه دو ساري گفت: در قالب اجراي«طرح يك روز براي فردا» دانش‌‌آموزان مدرسه راهنمايي مديريت مدرسه را بر عهده گرفتند.

فيض‌الله عابديني اظهار داشت: اجراي برخي طرح‌هاي آموزشي و تربيتي در مدارس موجب رشد حس مشاركت‌پذيري دانش‌آموزان مي‌شود.

اين مسئول تصريح كرد: با اجراي طرح يك روز براي فردا دانش‌آموزان مشاركت‌پذيري را تجربه مي‌كنند.

وي با بيان اينكه دانش‌آموزان يك روز كاري تجربه مديريتي در آموزش و پرورش را لمس مي‌كنند، اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته طرح يك روز براي فردا در دبيرستان‌ها اجرا مي‌شد و از امسال استارت اين طرح در مدارس راهنمايي زده شد.

مدير آموزش و پرورش ناحيه دو شهرستان ساري هدف از اجراي طرح يك روز براي فردا را ايجاد اعتماد به نفس دانش آموزان عنوان كرد و گفت: در اين روز تعدادي از بچه‌ها با در اختيار گرفتن تمام كارها و فعاليت‌هايي را كه در يك روز اولياي مدرسه به طور مستمر انجام مي‌دهند را در دست گرفته و به نوعي حاكميت مدرسه را به عهده مي‌گيرند.

وي با بيان اينكه بچه‌ها داراي توان مديريتي بالايي هستند، افزود: وقتي در يك روز كاري مسئوليت آموزشي، مديريتي ، خدماتي و ايجاد نظم و امنيت در مدرسه به عهده دانش آموزان سپرده مي‌شود مي‌توانند بسياري از كاستي‌هايي را كه از سوي همنوعانشان در مدرسه ايجاد مي‌شود را از بين ببرند.

عابديني افزود: وقتي دانش آموزي به عنوان معلم مكلف به تدريس مي‌شود شيوه يادگيري را به بهترين نحو مي‌آموزد و با شيوه‌اي كه فراگيري دانش‌آموزان را بيشتر مي‌كند آموزش مي‌دهند.

وي گفت: دانش آموزاني كه در كادر دفتري فعاليت يك روز خود را مي‌گذرانند برقراري ارتباط با اولياء و نوع برخورد با دانش آموزان را تجربه كرده و مي‌توانند حس خودباوري را در خود احساس كنند.

مدير آموزش و پرورش ناحيه دو ساري خاطرنشان كرد: امسال براي نخستين بار طرح يك روز براي فردا در مدرسه راهنمايي انجام شد كه در مدرسه دخترانه بنت الهداي صدر ساري 15 دانش آموز اختيار مدرسه را زير نظر اولياي مدرسه بر عهده گرفتند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.